Wyzwania nauczania hybrydowego / naprzemiennego (blended learning) w czasie pandemii koronawirusa – artykuł w języku angielskim
Jakie wyzwania stały (i nadal stoją) przed szkołami w dobie nauczania hybrydowego/naprzemiennego, wywołanego wciąż trwającą pandemią koronawirusa? Jakie rozwiązania uważam za skuteczne i warte propagowania w przyszłości, na bazie mojej pracy w Ogólnokształcącym Liceum Programów Indywidualnych oraz Liceum Sztuk Plastycznych w Gdańsku?
Zapraszam do lektury mojego angojęzycznego artykułu “The Challenges of Blended Learning During the Coronavirus Pandemic” opublikowanego na łamach czasopisma branżowego Humanising Language Teaching, w którym odpowiadam na (nie tylko) wskazane wyżej pytania ?
Humanising Language Teaching to wiodący darmowy magazyn branżowy z dziedziny nauczania, którego wydawcą jest Pilgrims Teacher Training, a edytorem Hanna Kryszewska.
LINK:
https://www.hltmag.co.uk/apr22/challenges-of-blended-learning