Karta pracy: Profanity in the English language (język angielski, poziom B2+/C1)

/ 23 listopada, 2020/ Karty pracy

 

We Wrześniu, gdy omawiałem zaplanowany materiał do realizacji z uczniami i zbierałem sugestie “lekcji specjalnych”, obiecałem uczniom, że ich prośba o “lekcję nt. przekleństw” zostanie spełniona. Oto efekt dotrzymania przeze mnie słowa 😉
Stworzyłem kartę pracy, którą przetestowałem z moimi podopiecznymi. Na bazie zarówno ich uwag, jak i moich spostrzeżeń z przebiegu lekcji podkręciłem lekko ten materiał edukacyjny – poniżej znajdziesz finalny efekt pracy 😉

Ta karta pracy opiera się również na moich pierwszych wnioskach z zajęć na Akademii Autora ELT, więc jest odrobinę inna niż poprzednie 😉 Jest w niej dużo elementów dyskusji, jak i oderwania od mrówczej pracy nad zadaniami. Pracując z tym materiałem można skutecznie porozmawiać na temat obecności przekleństw w języku angielskim, ich etymologii oraz tego, czy używanie “bad language” w miejscach publicznych powinno być karane… Dlatego zachęcam do pobierania i wykorzystywania na lekcjach!

Informacje “techniczne” o tej Karcie Pracy:

  • rozwijane inteligencje wg. teorii o inteligencjach wielorakich:
    inteligencja wizualno – przestrzenna
    interpersonalna
    intrapersonalna
    językowa
  • korelacja międzyprzedmiotowa:
    brak – tylko język angielski
  • informacje dodatkowe:
    lekcja języka angielskiego dot. kultury krajów anglojęzycznych
    praca ze słownikiem
    lekcja z użyciem materiału audiowizualnego i tekstu nieopracowanego z myślą o edukacji

LINKI do pobrania:

Filmy i artykuł do zadań:

  • Zadanie 5 (Video 1)

 

 

  • Zadanie 8 (Video 2)

 

  • Zadanie 10 (Extra task – Video 3) uwaga na język!
Udostępnij tego posta dalej!
Reklama
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments